Garden

Hello friends! Today I had some time and I've gone for a walk in  Gran Vía ´s gardens of Valencia. They are always manicured, and Noa loves them as you can see. I've worn a brown leather skirt with a flower print foulard, which gives it a casual style, it is a very comfortable look for everyday. Enjoy your Friday!;)

Hola chicos! Hoy he tenido un poco de tiempo y me he ido a pasear un ratito por los jardines de la Gran Vía de Valencia. Siempre están cuidadísimos, y a Noa le encantan como podéis ver. Me he puesto una faldita de cuero marrón, junto con un foulard de florecitas rosas nude, que le da un toquecito más desenfadado, es un look cómodo y muy del día a día. Que paséis un buen viernes! :)











 
H&M: skirt. ZARA: shirt. RAY-BAN: sunglasses. VERO MODA: foulard. SFERA: ballarinas.

Comentarios

  1. Muy mona la falda! a mi que me encantan los volantes...jeje pero el foulard me enamoró! yo y las flores..jeje
    Besitus guapa

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias bela! A mi también me pasa con los print de flores! Me encantan!

      Un besazoo

      Eliminar
  2. Great outfit. Love this trendy, with a touch of boho look on you. Your dog is adorable. Love the sunglasses. So cool Stunning pics. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ResponderEliminar
  3. Sure!! I will follow you back right now :)

    Thank you so much for the visit!

    Besos Bela!

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Hello Go → stylish write your comments here!

Entradas populares