ETHNIC

Hello everyone! This weekend we were in a beach area to walk around with the dogs. It is a very nice area in Perello, Valencia. It is a beach that seems to be divided, an area in which you can see the apartments, and another in which there is a mixture of virgin beach with mountain (you can see it at the background). I've gotten a confortable look to walk,it  is an ethnic style pants  with a black crop top of the season. What do you think about it?

Hola a todos! Este fin de semana estuvimos en una zona de la playa para pasear a los perros. Es una zona muy bonita que hay por el Perello, en Valencia. Es una playa que parece estar dividida, una zona en la que se pueden apreciar los apartamentos, y otra en la que hay una mezcla de playa virgen junto con montaña ( se ve al fondo). Me he puesto un look cómodo para caminar, es un pantalón estilo étnico, junto con un crop top negro de la temporada. ¿Qué os parece?







 







ZARA: crop top. RAY BAN: sun glasses. NATURA: ethnic pants.



Comentarios

  1. Me encanta el estilo étnico. Muy guapa

    ResponderEliminar
  2. Too Cool :)
    xx
    Following you, Hope you are following back as well on GFC and BlogLovin <3
    http://www.redalicerao.com/2014/05/may-blog-giveaway-beauty-goodies-alert.html

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sure!! Of course I will follow you back right now :)

      Thank you so much bela!

      Eliminar
  3. Me encanta tu look, estás muy guapa!
    http://elsecretodemistercloset.com

    ResponderEliminar
  4. Muchas gracias Bela!! ;)

    ResponderEliminar
  5. hola wapa! ya me tienes por aqui, me hago tu seguidora, y por cierto me gusta los panalones etnicos son muy bonitos. me gustaria que tambien me siguieras por google friend conect en mi blog. gracias besos :)

    http://Encimademiszapatos.blogspot.com

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Hello Go → stylish write your comments here!

Entradas populares