Welcome back!

Hii my gostylish followers! Finally I came back! I am so happy because after a long long process, researching and looking for innovative tends I am back!
I love writing everyday and I really missed it these two monts. But I was relocating myself in my beautiful country SPAIN and in my new home!. I have a  lot of new things coming... Soo are you ready for it?? 
I let you here some new clothes I got in my country, enjoy it!

Hola  go estilos!Después de un larguísimo proceso y un período de descaso, estoy de vuelta!!
Me encanta escribir cada día y lo he echado muchísimo de menos estos dos   meses. Pero me estaba estableciendo en mi precioso y maravilloso país ESPAÑA y en mi nueva casa! Tengo muchas novedades que enseñaros... Estáis preparados???
Os dejo aquí algunas cositas que me he comprado, espero que os gusten!













H&M: dress, CALCEDONIA: leggins, FOREVER 21: jacket, SFERA: bouts, MICHAEL KORS: bag, sunglasses, HANDMADE: necklace.



Comentarios

  1. lovely dress :)

    Would you like to follow each other?? Let me know.. :)

    Kisses

    SHAN
    www.memyheelsandi.com

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hii! Of coursee! I love your website and also your clothes! I want to buy something soon! Big kiss from gomode!

      Eliminar
  2. He llegado aquí por casualidad... y aquí me quedo! Me encantan las fotos y me encanta tu estilo. Y esos botines me pierden, son un fondo de armario perfecto.

    Yo acabo de comenzar con mi blog, estoy abierta a sugerencias así que si te pasas... espero que te guste!!

    emedemeers.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. Me gusta el conjunto!

    http://lapetiteteff.blogspot.com.es/2014/01/maje.html

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Hello Go → stylish write your comments here!

Entradas populares