Disneyland Paris

Hi guys! It is Friday! Today I bring you one of the things that fascinate me from France ... Disneyland Paris! I loved it I have been there a few years ago, but this time I appreciated every detail through the eyes of a person, 25 years old, It worth it. It was awesome. Even with rain  because the weather is quite changeable in those lands, but that did not stop us, we went to all the attractions. One of the things that struck me was that at Disneylan you start feeling like a kid with dreams to achieve, with a magic life to discover. I loved all the design, the grounds were spectacular and even on bins was Mickey logo! We could not resist ourselves to take photos with Disney characters from our childhood and joke with Mickey and pluto caps! Here you have the look I chose to visit the park, a comfortable one and perfect for this weather! Big kiss!

Hola chicos! Ya es viernes! Hoy os traigo una de las cosas que más me apasionan de París... Disneyland! Me encantó ya había estado años atrás, pero el poder apreciar cada detalle desde los ojos de una persona de 25 años vale la pena. Fue impresionante, eso sí nos llovió muchísimo. Es que el clima es bastante cambiante por aquellas tierras, pero eso no impidió que nos subiéramos a toda clase de atracciones. Una de las cosas que más me impactó de Disney fue que volví a sentirme como una niña con ilusiones por alcanzar, con la magia de la vida por descubrir. Me encantó toda la decoración, los jardines estaban espectaculares y hasta en las papeleras estaba el logotipo de Mickey! No pudimos evitar el hacernos fotos con los personajes Disney de nuestra infancia y bromear con los gorros de pluto y Mickey! Aquí os dejo el look que escogí para visitar el parque, un look cómodo y perfecto para el clima! Un besitoo













H&M: pants. ZARA: Shirt. FRENCH MARKET: boots. PARFOISE: bag. 


Comentarios

Publicar un comentario

Hello Go → stylish write your comments here!

Entradas populares